23.8.06

33





9 Comments:

Blogger raffinata said...

αυτο-επι-βεβαίωση

23/8/06 19:37  
Blogger Νετρίνος Τζιαρίδης said...

καλά που δεν κάναμε τον διαγωνισμό :-Ρ

1η σκέψη... "αυγά φιδιού - κόμπρα"
2η σκέψη... "φυτρωμένο φασόλι σε κεσεδάκι"

ε... είναι θέμα φαντασίας :-)

24/8/06 00:27  
Blogger raffinata said...

και καλά το αυγό του φιδιού... αλλά φασόλι σε κεσεδάκι βρε; χαχαχα, πλάκα έχει τελικά τι έχει ο ένας στο μυαλό του και τι σκέφτεται ο άλλος ;)

24/8/06 06:49  
Blogger Unknown said...

Χι, χι...
Εμένα, πάλι, μου 'ρθε ένα στιχάκι μόλις το είδα.
"Yin and Yang on the run".
Οκ, ιτσ τρου. Τα 'χω παίξει όλη μέρα στο μαγαζί... πάω να βουτήξω στον καφέ μου.
Καλημέρα :Ο)

24/8/06 10:07  
Blogger raffinata said...

μ' αρέσει το παιχνίδι μας :))

24/8/06 11:29  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Kαλορίζικο! Δημιουργικότατη σάς κόπτω.

Πάντως πορτραίτο ΔΕΝ θα σάς παραγγείλω, φοβάμαι....

Σ;))))))

24/8/06 17:35  
Blogger raffinata said...

ευχαριστώ γατούλη μ' :))
να μια ωραία ιδέα εκτός από το κουίζ... να φτιάξω όπως μου έρθει εννοείται (με την τεχνική koutourou) τα μπλογκοφιλαράκια μου... τρέεεεεεεμετε :Ρ

24/8/06 17:52  
Blogger Νετρίνος Τζιαρίδης said...

ε στο δημοτικό θυμήθηκα που μας βάζανε να φυτέψουμε ένα φασόλι σε κεσεδάκι με βαμβάκι και κάπως έτσι έμοιαζε... ε και βέβαια στο βάθος ο κρόκος υποδηλώνει αυτήν την Genesis...

έχε πίστη στην koutourou, είναι αλάνθαστη τεχνική! :-)

24/8/06 22:00  
Anonymous Ανώνυμος said...

"υπνωτισμός"
(αντ)

18/9/06 19:23  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

eXTReMe Tracker